تبدیل ۷۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا 

۷۰۲ هزار و ۶۸۳ مجوز کاغذی تا روز ۲۳ اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است.

سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی چهار دستگاهی هستند که تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در صدر جدول تبدیل مجوز قرار گرفته اند.

براین اساس سازمان ملی استاندارد 27.9 درصد، اصناف 27.5 درصد،  وزارت ورزش و جوانان 9.4 درصد و سازمان نظام پزشکی 6.4 درصد از کل مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

بررسی آمارهای تبدیل کلیه مجوزها حاکی از آن است که که استان های چهارمحال و بختیاری، گیلان، لرستان و همدان در صدر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند. 

براین اساس در این استان ها به ترتیب 16.3 درصد، 15.5 درصد، 15.4 درصد و 12.7 درصد از مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است، اما از سوی دیگر در مقایسه استان ها در تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا رتبه نخست متعلق به لرستان است و چهارمحال و بختیاری، همدان و گیلان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

گفتنی است، در هر یک از این استان ها به ترتیب 46.7 درص، 36.1 درصد، 35.2 درصد و 35 درصد از مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

استان های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، اصفهان، ایلام و کردستان در قعر جدول رتبه بندی تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند.

شایان ذکر است که مجوزهای کاغذی از 25 اردیبهشت سال 1403  بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود